Atsiskaitymų kontrolė
Apskaičiavus klientų atsiskaitymų kontrolės ir mokėjimo greitinimo išlaidas, geriausiu variantu pripažįstamas savarankiškas darbas su debitoriais. Nepakankamas darbo su debitoriais taisyklių žinojimas arba nesaikingas asmeniškumas bendraujant su klientais yra dažna didelių nuostolių priežastis. Labiausiai įmonės pelnui kenkia ne beviltiškos skolos, o didžiosios klientų dalies vėlavimas atsiskaityti.
FPC siūlo metodikas, kurių tikslas – kuo greičiau atgauti kuo daugiau lėšų, kartu išlaikant pozityvų bendravimą su klientu ir taupant darbuotojų laiką.
Mūsų rekomendacijos:
•kaip suformuoti pirkėjui finansiškai ir psichologiškai patraukliausias atsiskaitymo sąlygas;
•kokias tinkamiausias atsiskaitymų greitinimo poveikio priemones pasirinkti – organizacijos, technologijos ir teisės atžvilgiu;
•darbo su įvairiomis įsiskolinimų kategorijomis grafikų ruošimas;
•kas įmonėje turėtų kontroliuoti atsiskaitymus (čia visuomet daug neišnaudotų pačios įmonės galimybių).
Savarankiškam darbui su debitoriais daugelyje įmonių skiriama daug laiko ir jėgų. Visos pastangos tampa gerokai efektyvesnės, jei mokėjimų greitinimas traktuojamas ne kaip kova su sukčiais, o kaip kreditų valdymas. Laikantis tokios pozicijos sudarytas visas FPC paslaugų kompleksas.